Cerita Saya Tentang Malam Semalam!

malam 2 hari semalam sebenarnya (kelmarin?

1. nuzrul memang ayam.guna so called reverse psychology untuk tarik semua orang pergi jumpa dia.

kau datang jelah.ada benda nak bincang ni.


shitty.

2. sampai rumah dia kena tunggu hampir sejam pula tu.aku tak kisah menunggu.tapi menunggu di kawasan perumahan dia tu memang wicked.aku asyik terbayang-bayang saja yang pakcik 20tahun tu akan datang sergah aku sebab ambil parking spot dia.

3. rumah nuzrul memang sentiasa penuh dengan makanan ringan.haritu aku perasan roti.kali ni ada keropok.memang bujang.

4. cik hani memang hot sekali.alam pekerjaan telah merubah beliau dari gadis hot kepada foxy lady.dengan tas tangan lagi.jangan marah ya cik hani.

5. aku juga baru tahu cik hani turut baca blog ini.aduh aduh.

6. steak (sebut steag bukan stik ya) kat uptown lama damansara (?) sedap juga.tapi ada yang lagi sedaplah nizar.but then again considering harga dia.memang mantop.

7. tidur kenalah telentang.jangan bagi tangan kau dihimpit seketul jisim yang berat.sebab nanti kau tak tahu bila-bila rakan panggil untuk jamming dan kau tak larat nak pegang neck gitar.

8. meronda kl (kay elle) bersama ketatsman memang terbaik.manjang nak makan aje.terganggu jadual diet aku.

9. rangga adalah sangat kul tapi tidak sekul lelaki yang tahu semua benda di dunia ini - nizar.

hang semesta alam, seluas dunia, semua benda hang nak tau.


apatah.macam tu la kut gaya nak describe dia tu.

ha ha.

10. dan yang terakhir, kalau keluar rumah dan balik jam 6pagi, pastikan kunci jam loceng kelak kau bangun tidur orang semua dah nak tidur balik.dem.perangai apa nih aku tidur pukul 7pagi bangun pukul 10malam.

memang naraka 19.