Dialog Ibu Kota

~ di suatu ptg yg hening selepas solat jumaat


mr X : (dlm hati) sial mok ni aku kol tak bls pon ......
(menekan no 103 di hp ......utk bm tkn 1, utk BI tkn 2, tetttt tekan 1, hapa maklum perbualan ini bla bla bla )

rita : helo telekom direktori boleh sy bantu

mr X : ye hai, sy nak no utk M&# Develepoment

rita : alamatnya di mana encik

mr X : bandar baru nilai

rita : baik cik, sila ambil no ini..............06-794*^%$


(tekan kat hendpon)


Fat*#@h : hello MBO

mr X : ye hello, sy bukan MBO, sy mr X

Fat*#@h : ye mr X boleh sy bantu

mr X : boleh sy ckp dgn encik M*&^%$# b. M&^%$# ?

Fat*#@h : dia tak der la cik, dia kluar td. boleh sy tau encik dari mana dan ada apa yg saya boleh ambil pesanan ?

mr X : ohhh saya mr X dari R^%$$^& P 9&&^^% , saya ada hal nak ckp dgn dia, tp saya contact dia tak dpt la...boleh sy ambil no HP dia ?

Fat*#@h : kejap yer cik, (nenong nenogngngnn <----bunyik musik lame giler, dah la musik tak besh hahah) cik ni no dia 012 - *&&^%$##

mr X : terima kasih yer, boleh tak u ambik kat pesanan ni, sbb sy takut nanti tak dpt contact dia

Fat*#@h : ok cik. nanti sy sampaikan pada dia

mr X : ok terima kasih byk2





haaaaa jaga la kau , series aku repot kau ponteng (kpd sesiapa yg berkenaan)