Diari Senaskah Sparco!

hmmmm
*cue start lagu "Diari Seorang Lelaki" by Agakhuduh*


8.07 am - hari ni aku masuk opis seperti biasa, sasaranku ialah pc ku yg boleh surfe internet (bukan cam pasir gudang)... tetapi hati ku masih lagi gundah terkenangkan kejadian semalam, rasanya tempat aku bukan la disini. aku begitu rungsing memandangkan bos civil department akan masuk opis selepas smayang jumaat, aku cuba mencari penyelesaian ttg perkara ini, tetapi masih juga buntut. hanya dgn meninggalkan syarikat ini la penyelesaian yg terbaik sekali.


8.10 am - waaa giler la blog aku tulis dah update, power la busuq bodo


9.04 am - aku masih termenung mengadap pc, perot dah berbunyi meminta teh ais mengisi nya, designers aku masih lagi buat2 sebok, ntah bila la diorg ni nak g minom ni ishhh geram la


9.11 am - aku termenung nak g minum, pas tu kakak cun dtg print kat sebelah aku, aku tgk dia pas tu kantoi plak dia tgk aku tp dia senyum la, pas tu baru aku sedar aku kena submit time sheet kuang kuang kuang


____________________________________________________________________



12.09PM - cik mat tak smayang maak ker?


2.24PM - aku baru masuk opis, hari ni panas giler, naik2 opis aku terkejut biawak tgk2 bos dah sampai, tp rasanya cam takde paper kot sbb dia tegur saya sambil senyum dia ckp hai saya pon hai balik la


2.25PM - cik mat segan la nanti saya bukak crite baru pas tu tak der org nak layan plak, diorg tu mmg cam tu cik mat, blog owner ni pong satu, buat pas tu ilang, cam kes aaahhh ahhhh creettt blah cam tu jer, cuci la dulu kan cik mat


2.26PM - siot jam ni cpt plak berjalan

my designers gave me 3 standard of structure to study, rase malas giler, terkenang kenangan ketika di ump


2.27PM - ahhhh siot la jam ni cepat plakk


hmmmmmm
selamat tinggal PRW.


Regards,

Al Ashraff Mashal
Trainee Engineer,
Civil and Structural Engineer
Ranhill WorleyParsons Sdn Bhd
KUANTAN DESIGN OFFICE


p/s : oiiiii korg cepat la t
ulis blog haram!!!